22 januar 2006

Hvidovre - Grøndal 3-0


Hvidovre - Grøndal 3-0 (25-18, 25-22, 25-11)

Hvor er det fedt at prøve at vinde igen! Det har vi ikke prøvet siden 23. oktober 2005, hvor det var PVC der også fik en 3-0'er med hjem. Det luner! Måske var den gode opvarmningsmusik med til at bære os frem. Rammstein Remix. Jeg takker Søren D.J.!

Startopstilling: Kasper, Mads, Jannick, Tim, Christian, Jakob DJ og T. Stryhn.

Vi skulle lige over de første par bolde, hvor der var lidt panik på, men vi kom planmæssig foran 7-3 og jeg følte egentlig aldrig vi var i knibe i dette sæt. Det var som om vi var en tand bedre end Grøndal i alle spillets facetter.

Men i 2. sæt begynder de at bide fra sig. Det er som om vores sideout-spil falder lidt fra hinanden. I første halvdel af sættet halter vi hele tiden 2-3 point efter, men også her følte jeg, at det var et spørgsmål om tid. Midtvejs i sættet tror jeg vi får kontakt igen, og resten af sættet er det vist os der fører med et par pinde. Og jeg føler egentlig vi hiver sættet ret sikkert hjem.

I 3. sæt falder Grøndals spil fuldstændig fra hinanden. Jeg ved ikke hvad der sker derhenne. Synes egentlig ikke, at vi spiller ret meget bedre, men der er ikke ret meget der lykkes på den anden side...Deres sideout-spil er fuldstændig væk. Måske lidt pga vores servepres, måske lidt pga. vores blokadespil, men ellers gjorde vi ikke selv vildt meget. Vi var foran 23-7, men formåede ikke at holde dem under 10. Det var måske det mest skuffende i det sæt.

Alt i alt en DEJLIG sejr at ligge ud med. Og så en på 3-0!

Personligt fik jeg lov at spille alle 3 sæt. En lidt blandet fornøjelse. Mit netspil fungerede ganske okay, mens mit modtagningsspil ikke var det fedeste, men jeg fik fat i en del forsvarsbolde.

Det bliver straks sværere på onsdag, hvor vi skal en tur på Amager, der dog tabte deres første kamp 3-1 i Spentrup.

Optakt følger!
Godt spillet gutter!

Comments: Send en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?